7.09.2012

Koniec konkursu

Już zastałem postępy. Piotrek (Obserwator) już wysłał mi wiadomość e-mailową!
Oczywiście... Odebrałem w ostatniej chwili. Więc zobaczmy gdzie znajdowała się kulka.
-Ach... Witajcie! Czyż ten dzień nie jest piękny?...
-IDŹ Z TĄD BO DOSTANĘ SZAŁU NA PUNKCIE PIĘKNYCH DNI!
No dobrze. Kulka schowała się pod "Arkanem"

Arkan

Ujednoznacznienie Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia.
Arkan - wschodni typ sznura służącego do walki


Tą wiadomość odebrałem z Wikipedii. (Oczywiście dla niewiedzących.)
Wybrałem to drugie pojęcie o Arkanie. Czyli o sznurze służącym do walki.
A oczywiście każdy wie, co znaczy "Karta losowa".
No chyba że naprawdę coś pokręciło mu się w mózgownicy.

Co to znaczy- CKM
Ciężki karabin maszynowy. :D

Aha! Bym zapomniał! +3 Punkty dla Piotrka! (Obserwator)
Piotrek 5/16 pkt.

Gdyby ktoś nie wiedział co znaczą punkty:
Gdy będziemy mieli 16 punktów, będziemy mogli wymienić je na zbieraka.

1 komentarz:

  1. Tylko dlaczego karta do losowania nazywa się akurat tak jak sznur służący do walki?
    I co to jest zbierak?

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!