30.03.2013

Wielka Sobota

Dzisiaj Wielka Sobota. Dzień przed Wielkanocą.
Wyślijcie mi zdjęcia swoich koszyczków Wielkanocnych! Dostaniecie wtedy poradę na wesoły dzień!
Mój e-mail: Aleksander20004@gmail.com

Dzisiaj Wielka Sobota. Dzień przed wesołymi świętami: wielkanocnymi.
Oto moje rzeczy które do poświęcenia zaniosłem dziś:
Koszyczek po otwarciu

Do poświęcenia zanieśliśmy dwa jajka ale tu dołożyliśmy
jeszcze jedno. Kolory naszych jajek to:
Czerwony i ... szary. Miał wyjść niebieski.

Hm... To babeczka i jajka wypakowane z koszyczka. Ślinka mi cieknie
na samą myśl że będziemy to jeść jutro.
Najmocniej przepraszam obserwatora Piotrka. Usunąłem jego komentarz za co żałuję, Wybaczysz mi?

1 komentarz:

  1. chętnie bym ci wysłał mój koszyk. problem jest taki że mamy jeden wspólny.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!