16.07.2013

"Studio Filmów Rysunkowych" w Bielsku - Białej (Węgierska Górka [#4])

Okazało się, że pani która była z nami w Węgierskiej Górce, miała też zdjęcia z Bielska-Białej (Ja nie miałem, bo zapomniałem wtedy wziąć aparatu). Myślałem że wam tego nie przedstawię, a tutaj niespodzianka!! Przedstawiam "S.F.R"!

 To właśnie w tym studiu w Bielsku-Białej produkowano filmy rysunkowe typu:
"Bolek i Lolek" czy "Reksio". Każdy z nas, zaczynając od babci oglądał historycznego "Bolka i Lolka". A więc z tego właśnie studia przedstawiam zdjęcia... (Pani która z nami była. Bo jak wspominałem, nie miałem aparatu)
Projekty jak nazwa mówi.
Reksio

Też Reksio

Postać, jakiś tam szczur

Tło do Bolka i Lolka

Znowu szczur?

Projekt Bolka i Lolka


Sami widzimy co to jest


To coś blokuje echo




Sami widzimy co to



Latający...?

Z parasolem można latać?


Bolek i Lolek

Reks w balonie

Reksio

Jakieś tam kamery




Urządzenie do robienia filmów



Stanowisko do malowania


Manekin pomocniczy


AAAA! Smok?!

Lalki Bolka i Lolka

Coś leci? Ciekawe co.



Kolejne tło


Sklep.
 

2 komentarze:

  1. Kiepskie te opisy do tych obrazków :/
    Mogłeś się chociaż dowiedzieć co to za szczur. Jak już coś robić, to dobrze :D

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!