2.01.2014

Recenzje książek 40. - Opowieści przy kominku


 

TRAatatata w 2014 roku pierwszą książką zrecenzowaną będzie:
http://jednosc.com.pl/product_info.php?products_id=1536&osCsid=3a6e8f9a81fa2f30ae0f7fc3180
Tytuł: "Opowieści przy kominku"
Autor: Dorota Skwark
Jakieś tam trochę związane ze świętami dla dzieci do 6 - 7 lat.
Dorota Skwark - nie słyszałem nigdy o takiej pisarce. Ale chyba wszystko jasne, bo ona pisze dla małych dzieci książki. A ja akurat przeczytałem tą(ę) bo mi wpadła w oko na temat świąteczny ☺.

No, to jest ZBIÓR opowiadań, nie jedno opowiadanie. To na początku jest tak, że  chłopiec (Wojtek chyba) spotyka iskierkę która mu opowiada bajki. Przeróżne bajki. Na początku fajne, potem trochę inne...

...nie doczytałem książki do końca, bo w środku bajki zaczęły się robić strasznie nudne.

Oceniam książkę:
02/10
Słabiutko... Ale może dlatego, że na takie książki jestem za stary.

~~~~~~~~
CZYTAM TERAZ:
•"SZEŚĆ WIEKÓW JEDNEGO PANOWANIA" - na mój wiek, lektura książki trochę za trudna. Co drugie słowo wpada mi do głowy. 
Dzieci z Bullerbyn - Astrid Lindgren
  ~~~~~~~~
Szczęśliwego Nowego Roku pełnego przeczytanych książek i nowej wiedzy!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!