14.06.2014

Kolejne mecze za nami (Mundial 2014)

Mundial 2014. Kiedy najciekawsze mecze Mistrzostw Świata? [TERMINARZ] 
fot:http://www.mowimyjak.pl/newsy/sport/mundial-2014-kiedy-najciekawsze-mecze-mistrzostw-swiata-terminarz,29_63912.html

Mecz między Hiszpanią a Holandią zakończył się wynikiem 5:1 dla Holandii, a mecz Chile-Australia zakończony wynikiem 3:1 dla Chile.


Na początku nie mogłem w to uwierzyć. Hiszpania przegrała AŻ 4 punktami? Wynik 5:1? Oglądałem tylko pierwszą minutę meczu, więc wynik sprawdziłem dzisiaj rano na Google. I zamurowało mnie. Zwycięzca Euro 2012 przegrał aż 4 punktami z  Holandią. No ale to prawda. Hiszpania przegrała.

O drugim meczu (który odbył się o północy czasu polskiego więc i tak nie oglądałem) nie ma nawet o czym mówić. Grały Chile z Australią.

Dzisiaj czekają nas mecze:
Godz. 18:00 - Kolumbia - Grecja (Transmisja TVP 2)
Godz. 21:00 - Urugwaj - Kostaryka (Transmisja TVP 1)
Godz. 24:00 - Anglia - Włochy (Transmisja TVP 1)
Godziny takie jak wczoraj.
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!