10.09.2014

Wynalazki przyszłości


 
Wynalazki przyszłości - może już niedalekiej?
 Wiele pytań bez odpowiedzi - pytania o roboty.

Kiedy powstaną tanie roboty które zaczną zastępować ludzi? Na coś takiego trzeba jeszcze poczekać. Kiedy roboty same zaczną podejmować decyzje? Na to też trzeba poczekać.

Roboty powstają coraz lepsze, wykonują lepsze ruchy, uśmiechają się i wyrażają inne emocje. Roboty ludzi mogą zastąpić już za kilka lat. Ile to będzie lat? Jakie to będą roboty?

Mieć własnego robota. Fajnie?
A więc odpowiedzmy na to pytanie. Chyba fajnie, bo będzie można wychodzić z nim na dwór (i nie będzie nudno), może będzie coś takiego, że robot będzie mógł szukać zaginionych rzeczy w miejscu, gdzie wszystko się gubi (☺), będzie można dostawać śniadanie do łóżka bez specjalnego wstawania do kuchni. Ponadto może roboty będą umiały gotować. 

Wyraziłem własne zdanie, co sądzę o własnym robocie oraz moje pytania co do robotów. Piotrek K może będzie znał odpowiedzi na te pytania, więc proszę o komentarze. 

Zdjęcie: Robot w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

2 komentarze:

  1. "Kiedy powstaną tanie roboty które zaczną zastępować ludzi?"

    Powstały już kilkadziesiąt lat temu, nazywają się "komputery" i zastępują ludzi już od bardzo dawna, np. kasy samoobsługowe, kamery wykrywające zagrożenie, łaziki na marsie.

    "Kiedy roboty same zaczną podejmować decyzje?"
    W sumie to od dawna podejmują je same. Mają jakieśtam dane i na ich podstawie podejmują decyzję. Co prawda ludzie mają jedną rzecz więcej - uczucia - ale w sumie po co to komu :) Tylko przeszkadzają w podejmowaniu najlepszych decyzji.

    Ogólnie to coś kiepsko z tym twoim postem :P W takim artykule powinieneś zadać pytania (ok, są) po czym spróbować na nie odpowiedzieć, dodać coś od siebie, przytoczyć jakieś fakty czy coś, a nie czekać aż ci czytelnicy napiszą :) Kto tu w końcu pisze bloga, ty czy ja? :P Bo po przeczytaniu ostatniego zdania z posta, mam trochę wątpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zią, ja jestem przecież młodszy od ciebie i co ja mam odpowiadać sobie na własne pytania ☺. Od czego się ma starszych czytelników, zią?

      Usuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!