28.11.2014

Omisiowe wiadomości #29



PROSZĘ PAŃSTWA!!! WYNIKI WYBORÓW!!!

Oto wyniki wyborów:

Imię kandydataWynik Liczba głosów
NA PREZYDENTA:

Hisiu75 %3
Stanisław25 %1
Nutek0 %0
Danonek0 %0
NA PREMIERA:

Bieluch0 %0
Władek0 %0 (Wylosowany na Wicepremiera)
Szaruś100 %2
Maku0 %0

Prezydent: Hisiu
Wiceprezydent: Stanisław
Premier: Szaruś
Wicepremier: Władek

Głosy nieważne: 0
Frekwencja: 12%

Wyniki ogłoszono 27 listopada.

Dziś było przemówienie powitalne nowego prezydenta, jego zastępcy, premiera i jego zastępcy także.
Hisiu:  "Moim pragnieniem jest odnowienie państwa Pluszakowego, które wpadło w konflikt pod nieobecność prezydenta i premiera. Pluszaki stanęły przeciwko władzom miast, robiły protesty. Czas przywrócić Pluszakom dobre, normalne życie. Chcę, by konstytucja uchwalona przeze mnie będzie prawem obowiązującym i przestrzeganym w całym Pluszakowie."

Stanisław: "Dostałem ważne zadanie. Wybrano mnie, abym je zrealizował. Mam towarzyszyć i pomagać prezydentowi Hisiowi w rządzeniu państwem Pluszakowem. Prosimy wszystkich was o wyrozumiałość, gdy będziemy popełniać błędy".

Szaruś: "Zadaniem premiera jest kierowanie rządem. A zadaniem rządu jest zaprowadzenie dobrobytu w państwie. Mam nadzieję, że uda mi się to."

Władek powiedział, krótko zwięźle i właściwie nic mądrego.


Uchwalenie konstytucji zapowiada się na początek grudnia.    

1 komentarz:

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!