15.04.2016

1050 lat niezwykłości chrześcijaństwa w Polsce

George Friedman uważa, że Polska wyrosła na regionalną potęgę
Na wczorajszej tysiąc pięćdziesiątce nie można zakończyć ☺.

 259 łącznie świętych i błogosławionych było Polakami! Przez 1050 lat. Jest to wynik niewiarygodnie niewiarygodny. Święci i błogosławieni polscy nie cieszą się sławą tylko w kraju, ale tacy święci jak św. Faustyna czy św. Jan Paweł II to postacie znane na całej kuli ziemskiej.
No właśnie, Faustyna! To do niej Chrystus powiedział: "Polskę szczególnie umiłowałem [...] z niej wyjdzie iskra, która przygotuje świat na ostateczne przyjście Moje" Dzienniczek s. Faustyny 1732
 Ale Pan Jezus nie powiedział tylko, że Polskę umiłował, ale że posłuszna Jego woli zostanie wywyższona w potędze i świętości. Przed nami kolejne 383 497 dni, aby spełnić to zadanie.
  Niech to nie będzie tylko kolejna rocznica, kolejny dzień po tym wydarzeniu. Niech to będzie kontynuowanie dzieła naszych przodków sprzed 1050 i 50 lat. 
 fot: LINK



2 komentarze:

  1. Polska zaczęła istnieć ok. 1000 lat po Chrystusie, jakim więc cudem jezus "szczególnie ją umiłował"? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyła taka święta Faustyna, która miała objawienia z Panem Jezusem (uznane przez Kościoł, zresztą z wielkimi trudnościami) i w swoim dzienniku zapisała tak:
    Gdy się modliłam za Polskę, usłyszałam te słowa: - Polskę szczególnie umiłowałem, a

    jeżeli posłuszna będzie woli Mojej, wywyższę ją w potędze i świętości. Z niej wyjdzie iskra,
    która przygotuje świat na ostateczne przyjście Moje.(Dz 1732)

    Jezus nie musiał żyć na ziemi, aby to powiedzieć. Przecież żyje, ale nie na ziemi.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!