8.09.2016

Recenzje książek 72. - Strażnicy historii


Nadciąga burza. Strażnicy historii - Dibben Damian
  Tytuł: Strażnicy historii. Nadciąga burza.
Autor: Damian Dibben
Przewodnik po Wenecji, wady chodzenia do spowiedzi oraz co może kryć się na zwykłej dzwonnicy?


Więc to wyżej to tak pół żartem, pół serio, bo w książce są pewne aluzje do tematów podanych wyżej, co nie oznacza, że książka opowiada jedynie o tym.
 
Otóż rzeczywiście: znajdziecie odpowiedź na pytanie co może kryć się w zwykłym drewnianym konfesjonale, co może się zdarzyć podczas gdy jesteście w Wenecji oraz czy możliwe jest podróżowanie przez czas. Dowiecie się również co trzeba zrobić, aby zobaczyć kształty przed oczami.
 
Myślę, że was tym trochę zaciekawiłem. Książka przeczytana przeze mnie w 2 dni, czytałem non stop: przed śniadaniem, po śniadaniu, przed obiadem, po obiedzie ...
 
Wydaje mi się że autor zastosował niezwykłą umiejętność zauroczenia czytelnika tzn. zrobić ciekawy początek. Jeśli początek jest OK, to cała książka jest na medal. Tak jak w przypadku tej czytanki.
 
Ocena:
09/10
Tak sobie myślę, że lepiej mi się ocenia pisząc, niż punktując :). Muszę wymyślić sensowny sposób na ocenianie książek, o czym dowiecie się niedługo.
 
obrazek: LINK  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!