4.10.2012

Dzień zwierzaka!

Zrób swojemu zwierzakowi niespodziankę!!!
Nadszedł Dzień Zwierzaka!
Krowy, konie, chomiki, myszy, ważki, pszczoły, niedźwiedzie, pandy, małpy i wszystkie, wszystkie zwierzęta obchodzą swój dzień!
Olek: E... można wywiad?
 Kasia : można :D
 Olek: Dzień dobry :D
17:40 Kasia : aa Witam :D
 Olek: Z kolei dzisiaj obchodzimy dzień zwierzaka
 Kasia : nie mam zwierząt
 Olek: Więc co pani myśli na ten słodziutki temat? :)
17:41 Zwierzaki puszyste, kłębiaste i takie.. miluśkie!
 Kasia : zależy które. nie lubię takich co na mnie skaczą :P
17:42 Olek: Typu psy. Lubi pani chomisie?
 Kasia : Hmm.... tak! trzy razy tak dla chomisi !
17:43 Olek: Oczywiście. One są takie miluśkie słodziuśkie! Na blogu znajdzie pani piosenkę o chomikach. Oczywiście już nie długo!
  A czy wiewiórki panią interesują?
17:44 Wiewiórki mają dzisiaj swoje święto!
 Kasia : super! dodam że, chomik mojej koleżanki reaguje tylko jak mówie do niego 'psi-psi' haha xD wiewiórki? to chyba nie są zwierzątka domowe, nigdy ich nie widziałam z bliska : )
17:45 Olek: Ja widziałem. Jeżeli chcesz, idź na JASNĄ GÓRĘ w Częstochowie. Tam wiewiórka o mało co nie wskoczyła mi na nos. I na lekcji W-f''u wiewiórka wtargnęła na salę gimnastyczną! :D
17:46 No więc, ma pani coś do dnia zwierzaka?
 Kasia : mi kiedyś orzeł szponami przeleciał 5cm nad głową :D super nie :D
17:47 Olek: Oczywiście . Orły też mają swoje święto już dziś.
  A teraz informujemy że dostała się pani do bloga! No i oczywiście, wszystkiego najlepszego życzymy wszystkim zwierzakom! szczególnie chomikom.
  Rozłączam...
 Kasia : i orłom ;)
17:48 Olek: Heh.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!