1.10.2012

W te i we wte

Obserwator Piotrek dostanie Uwagę pocztą. -1 pukt.

Punkty: Kasia 2/16, Piotrek 4/16, Olek 2/16, Paweł  1/16        Kwatera omisiowa nieaktywna


Somi:
Tryb: Aktywny                                 Pinguj
U nas nie było go dwa dni.
Profil:


Kolor: Zielony Jasny.

-Dawno do was nie pisałem. Czasy się zmieniają a ja wyjechałem do słonecznej Afryki. Zaraz potem dołączyłem się do Pingowania. Omiś dał mi swoją kwaterę. Jest tam dużo informacji! Na wybrany temat!
Już tam byłem. Nie znalazłem zapisów z mojej podróży. Blog Pinguj jest fajowy. Dołączcie się do naszego forum!

Link: Przejdź do: Pingowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!