4.08.2013

Lista Polskich youtuberów minecraft

Ponieważ niektórzy mają problem z zobaczeniem wszystkich Polskich youtuberów, przedstawiam tych których znam ja:


1. Polski Pingwin
2. Minecraft GPlay
3. Minecraft Blow
4. Redmasterize
5. Sitr0x
6. Vertez
7. skkf
8. ReZi Gaming
9. Bremu
10. Minecraft Polska
11. Mr. Czułek
12. Gadrin
13. Ruda
14. Madzik
15. Keralis
16. Mandzio 
17. Cookie Monster
18. Kapitan Alien
19. AngularPlay
20. Rox
21. Delti
22. Iroll
23. Multi
24. Sheo
25. NoLif
26. Firelands
27. Pitchblack
28. Aspyr
29. Magister
30. BartekZBartek
31. Treekt
32. CichyWuj
33. Husiek
34. Buraczek Cebulaczek
35. Nilux
36. CTSG
37. Covers
38. Dnku
39. Qusim
40. PLMinecraftPL
41. MinecraftKB
42. Biti95
43. JJayJoker

Mam nadzieję, że ta lista od Polskiego Pingwina kończąc na JJayJokerze, będzie przydatna.
 

 

6 komentarzy:

  1. "Mam nadzieję, że ta lista od Polskiego Pingwina kończąc na JJayJokerze, będzie przydatna. "
    Ciekawe dla kogo ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie.Robie SpeedArt w Cinema 4D i potrzebuję nazw YouTuberów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, kiedyś to ja się w tym specializowałem ☺.

      Usuń
  3. Dla mnie.Robie SpeedArt w Cinema 4D i potrzebuję nazw YouTuberów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thedavid: a Bremu MaciekTMPL xNegatyw OgristyShardow inilux SzybekPL !!! ps. Nie magister tylko PSPMagister Nie NoLif Tylko Nolife666 - Wpis Thedavid'a z Księgi Gości, który powinien być tutaj.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!