14.11.2013

Recenzje książek 34. - Emil i Lotta

fot: robosuper.blogspot.com
Tytuł: Emil ze Smalandii
Lotta z ulicy Awanturników

Autorka: Astrid Lindgren

Polecam dla wszystkich do 10 lat.


Książka wypatrzona przeze mnie na półce z książkami i postanowiłem przeczytać. W wieku (gdzieś około 4-5 lat) gdy byłem mały, kupiła mi tą książkę mama.

Astrid Lindgren - na tym blogu już są recenzje jej książek. N.p.: "Fizia Pończoszanka". Ona pisała takie książki dla dzieci typu "Dzieci z Bullerbyn" (Czy jak im tam było).

•Emil ze Smalandii: Głównym bohaterem jest Emil. Niegrzeczny chłopak który wyjechał bez pozwolenia mamy do Hultsfred, wyżarł całą kiełbasę ze spiżarni, wystrugał tyle ludzików ile odsiadywał niegrzeczne czyny.
•Lotta z ulicy Awanturników: Lotta obraża się, bo we śnie zobaczyła, że jego brat i siostra biją jego Niśka. (Nie popełniłem błędu <). No i Lotta wyprowadza się z domu.

Podsumowując:
Może być.
04/10
~~~~~~~
Aktualnie czytam: 
Sześć wieków jednego panowania
Awantura o Basię

~~~~~~~~~~
W następnej recenzji:
"Podziemny Potwór" - Marco Innocenti, Simone Frasca

~~~~~~~~~~
Konkurs (14.11 - 28.11) 
Napisz własną recenzję mojej książki!
Podaj swój e-mail a ja przyślę ci jej fragment!
Najlepsza recenzja pojawi się jako 37. Recenzja książek.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!