7.08.2014

2. Urodziny Robo!!!

TAK! DZISIAJ WŁAŚNIE MIJAJĄ 2 LATA! 2 LATA Z ROBO!

W ROKU 2013/2014:

7877 wejść
wszystkich wejść 13776

Najwięcej wejść było: we wrześniu  - 983 wejścia

Najpopularniejszy post: Jak mieć pelerynę w Minecraft? - 1430 wyświetleń

Mijają już 2 lata. Naprawdę, nie mogę uwierzyć! To mój blog który "przetrwał" najwięcej!
I teraz dlaczego blog nazywa się "Robo"? Wyjaśnienie było w gazecie sierpniowej. Ale teraz z okazji 2. urodzin napiszę to jeszcze raz. Bloga założyłem w 2012 roku. Wtedy nie miałem jakieś nazwy dać blogowi, więc pomyślałem: "Niech będzie Robo". No i było Robo. W ten sposób powstała pierwsza gazeta, a w raz z nią inne. I po głębszym zastanowieniu się, dlaczego mój blog nazywa się Robo (nie piszę przecież o robotach), pomyślałem: "przecież  Robię obojętnie o czym". Dla gazety powstał blog, ale teraz już się zastanawiam, czy nie wstrzymać robienia gazet (bo Piotrek K mówi, że lepiej pisać posty na blogu). Ale jeszcze przecież mam czas.

Dziękuję za te 13776 wejść. Dziękuję za komentarze. Widzę, że bloga mam prowadzić dalej. Dziękuję!  

Blog wciąż się doskonali, więc nie przestawajcie komentować i wchodzić na bloga ☺.

Jutro 2 część z życzeniami od czytelników oraz ze zdjęciem ciasta (które właśnie się piecze i mam nadzieję, że wyjdzie) urodzinowego zrobionego przeze mnie i Piotrka K (z pomocą mamy ☺). 

7 komentarzy:

  1. Nazwa Robo wzięła się od mojego nieziemsko genialnego rysunku, który ty bezczelnie skopiowałeś i wstawiłeś na okładkę jakiejś marnej gazety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda ☺. Nazwa była pierwsza, a twój obrazek posłużył za okładkę TYLKO jednej gazety. Potem tego robota nie było.

      Usuń
  2. No i ogólnie: dzika popularność peleryny z Minecraft powinna ci dać do myślenia, że tego chcą czytelnicy :P Czytelnicy chcą majnkafta i poradników jak coś zrobić. To jest matematyka, ty tego nie oszukasz :D

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!