22.02.2015

Nie bój się! - Wielki Post 2015

 
Boję się życia, boję się świata? Czy boję się wszystkiego? Muszę być odważny!

22 lutego – I Niedziela Wielkiego Postu
Ap 1, 17-18

"Kiedym Go ujrzał,
do stóp Jego upadłem jak martwy,
a On położył na mnie prawą rękę, mówiąc:
«Przestań się lękać!
Jam jest Pierwszy i Ostatni i żyjący.
Byłem umarły, a oto jestem żyjący na wieki wieków
i mam klucze śmierci i Otchłani"

"Przestań się lękać!" Już na początku Wielkiego Postu otrzymujemy potwierdzenie, że niczego nie trzeba się bać. "Byłem umarły, a oto jestem żyjący na wieki wieków". Gdy w Wielkim Poście rozważamy bardziej mękę i śmierć Chrystusa, on ostrzega, że na śmierci życie nie kończy się. On narodził się człowiekiem tak jak my. Skoro zmartwychwstał jako człowiek i my (jako ludzie) mamy szansę zmartwychwstać.

fot: LINK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!