16.06.2013

List od Kapitana de Sharu #3

http://www.piraci-kroliki-statek.zgry.net/


List 3. od Kapitana de Sharu do wszystkich czytelników Robo-Super

Ahoj króliki lądowe! Jak pisałem w poprzednim liście, jesteśmy na jakiejś tajemniczej wyspie. Już powoli wyszliśmy z dżungli. A co ciekawe, wiem, że jesteśmy na wyspie skarbów. Znam ten szlak upiora. Tak nazwał go Kapitan England podczas jednej ze swoich podróży. Więc tutaj jest właśnie schowany skarb. Kiedyś, byłem tu z Kapitanem Englandem i szukaliśmy właśnie tego skarbu. Niestety w fortecy (Która teraz jest ruinami) byli jacyś rycerze i zatłukli Englanda i musieliśmy uciekać. Muszę przyznać, że kiedy wyszliśmy z dżungli i zobaczyłem Szlak Upiora, zdziwiłem się, ponieważ kiedy ostatni raz byłem na tej wyspie z Kapitanem Englandem, dżungla, była zaledwie kilkoma drzewami.

No więc weszliśmy do ruin fortecy królikańskiej. Tam, okazało się, że ród który bronił się w fortecy, nie wytrzymał oblężenia. A tą wojnę wywołał sam Królesław VI który był w tamtych czasach królem Francji. A więc Francuski król i jego ekspedycja przypłynęli na wyspę, zobaczyli fortecę i zaczęli wojnę.

Pewnie niedługo już mam nadzieję zaczniemy wypływać z wyspy, obładowani skarbami...

Kapitan de Sharu                         13.06.2013r. (Jeśli się nie mylę. U nas jest aktualnie 3 listopada ☺)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!