9.06.2013

Recenzje książek 20. - Detektyw Pozytywka

http://dladzieci.pl/ecid,7,eid,3168,title,Wakacje-Detektywa-Pozytywki,zabawa.html?ticaid=610bd1
Tytuł: Detektyw Pozytywka (Książka ma kilka części...)
Autor: Grzegorz Kasdepke
Główny bohater: Detektyw Pozytywka

06/10
Już kiedyś recenzowałem książkę Grzegorza Kasdepke p.t. Bon czy Ton. Grzegorz Kasdepke to zdecydowanie jeden z najlepszych autorów książek. Śmiech przeplata się z dziką ciekawością i wiedzą.

Gdy już ponowny raz czytam tę książkę to przypominają mi się czasy dzieciństwa gdy to pierwszy raz na wakacjach przeczytałem Detektywa Pozytywkę (I nie myślcie, że jestem stary koń ☺). A jest to książka nie tylko, żeby się pośmiać. Zawiera też różne pytania, na które trzeba odpowiedzieć...

Więc książka opowiada o już dobrze nam znanym Detektywie Pozytywce oraz o jego misjach. Całe prawie dnie przesiaduje w agencji "Różowe Okulary" a gdy już nadarzy się okazja, rozwiązuje zagadki szybciej, każdy inny detektyw. Właściwie to on ma proste misje. No bo przecież każdy człowiek chyba wie gdzie mogą być skarpetki w delfiny...

Najlepiej książkę czyta się w miejscu cichym, gdzie powiewa lekki wiaterek i gdzie nasza wyobraźnia będzie pracowała na full. Bo jeżeli chcemy wczuć się w sytuację i przenieść się w inny - nieznany świat, potrzeba ciszy, spokoju i humoru...

Bohaterowie - prawie wszyscy przychodzą do Detektywa aby im pomógł w czymś, co oni zrozumieć nie mogą.

Małe podsumowanie na koniec:
Książka fajna. Podoba mi się. Ocena: 06/10:
Opowieść bardzo ciekawa (1), pouczająca (2), rozwijająca myślenie (3), śmieszna (4) i dodałem dwa punkty, bo była super ☺


Nie zapomnij ocenić lub dodać komentarza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!