10.05.2013

Recenzje książek 16. - Plastusiowy Pamiętnik

http://www.empik.com/plastusiowy-pamietnik-kownacka-maria,2829121,ksiazka-p

Tytuł: "Plastusiowy Pamiętnik"
Autor książki: Maria Kownacka
Główny Bohater: "Plastuś"

Ocena: 05/10

Maria Kownacka, pisze ładne powieści. Tak ładne, że jedna z nich: "Plastusiowy Pamiętnik" zostało lekturą klas I. Książka szczególnie zadziwiła mnie swoją długością...

  • Jak przeczytałem książkę?
Przeczytałem ją jak wszystkie inne. Idę do biblioteki, patrzę. OK. Może być. Biorę. Idę. Czytam.
Książki nie przeczytałem jakoś niezwykle. [Zapraszam również na vloga o recenzji książek 14.]
  • O kim i o czym opowiada książka?
Książka opowiada o ludziku z plasteliny. Książkę można nazwać książką fantasy, bo przecież ołówki albo pióra nie mogą chodzić. Ten Plastuś (Plastuś to ten ludzik z plasteliny ☺) często się gubi. Jego właścicielką jest Zosia. Na feriach niestety, Plastuś gubi się i Zosia wyjeżdża od Hani z wielką przykrością.
  • Dlaczego książka została zaliczona do lektur klas I?
Może dlatego, że zawiera morały... Może że jest mądra... Trudno powiedzieć.
  • Jak ja oceniam książkę?
Książkę oceniam 05/10 Zalety: Książka zawiera kilka morałów. (Zadanie: Znajdź morały ☺)Została zaliczona do lektur.  Jest długa. Jest książką fantasy. Ja takie lubię ☺. Wady: Dlaczego ten Plastuś tyle się gubi??? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!