26.05.2013

Recenzje książek 18. - Pinokio

http://ebobas.pl/ankiety/wyniki_skali/12/ranking


Tytuł: Pinokio
Autor książki: Carlo Collodi 
Główny bohater: Pinokio

06/10
Słynna książka, książka nominowana do książek które każde dziecko powinno przeczytać...
Już nie będę pisał jak przeczytałem książkę. Bo po co? ☺

  • O kim i o czym opowiada książka?
Książka opowiada o drewnianej kukiełce, która ożyła. Pinokio na swojej drodze, by zostać chłopcem, spotyka wielu innych postaci. N.p. Kota, ślimaka, wróżkę i wiele wiele innych. O czym opowiada książka? Opowiada o tym, jak Pinokio został wystrugany, jak poszedł do cyrku, jak porwał go kot i lis i o tym jak to mu wróżka pomogła, albo jak ślimak 3 dni schodził, by zapytać się, o co pytała go kukiełka.
  • Jak ja oceniam książkę?
Książkę oceniam 06/10: Zalety: 1. Książka ma morał żeby nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy. 2. Ma morał, żeby nie lenić się, bo spotka nas za to kara. 3. Książka została nominowana do lektur klas IV. 4. Książka jest ciekawa. 5. Książka jest w pewnych momentach śmieszna. 6. Jest książką trochę fantasy, a ja takie lubię ☺. Wady: Ekhm... To szukanie wad mnie denerwuje. Może już tych wad nie będę wpisywał???
  • Co byś powiedział autorowi książki, gdybyś go spotkał?
[Odpowiedzi na to pytanie, piszcie w komentarzach] Hmm.... No więc mógłbym mu powiedzieć, że zrecenzowałem jego książkę (☻). Albo, że może by wydał inną część, podobną do Pinokia???


Aktualnie czytam: "Proszę Słonia" autorstwa: Ludwika Kerna
Druga książka którą czytam to: "Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa" autorstwa: Rafała Kosika.
Książka którą czytałem, ale została w tyle: "Władca Pierścieni - Dwie wieże" autorstwa: J.R.R Tolkien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!