18.05.2013

Recenzje książek 17 - Bon czy ton (Savoir - vivre)

http://www.slowianin.de/Buecher/Fachbuecher/Paedagogik/Bon-czy-ton-Savoir-vivre-dla-dzieci-Grzegorz-Kasdepke::321935.html

Tytuł: Bon czy ton (savoir- vivre dla dzieci)
Autor książki: Grzegorz Kasdepke
Główni bohaterowie: Kuba i Buba

06/10
Czytaliście już? Fajne. Grzegorz Kasdepke wszystko pisze fajne. Napisał też książkę o kulturze... Ja nie mogę... [Zapraszam na  vloga o recenzji książek 14.]
  • Jak przeczytałem książkę?
Wszystko zwyczajne. Nudziłem się. Tym razem nie poszedłem do biblioteki, tylko książkę kupiła mi mama.
  • O kim i o czym opowiada książka?
Książka opowiada o Kubie (Chłopcu) i Bubie (Dziewczynce). Babcia kupiła im podręcznik dobrego wychowania, bo są niegrzeczni. No więc przeczytajcie sami o kulturze...
  • Jak oceniam książkę?
Książkę oceniam: 06/10. Zalety: Książka opowiada o rzeczach mądrych, jak i śmiesznych. Książka dostała nagrodę edukacji. No i poszukacie jeszcze sami (Na pewno znajdziesz zalety, jeżeli dobrze będziesz czytał.) Wady: E... No... Ja nie UMIEM SZUKAĆ WAD!!!!!! RATUNKU!!!!!!!
  • Jakie są na przykład śmieszne rzeczy?
Str. 7: -Jak? - zapytała
-Urządziły sobie konkurs bekania przy stole!!
Str. 118: - Przeczytaliście do końca podręcznik dobrych manier?
-Prawie - Odszepnął Kuba - Jesteśmy kulturalni do litery "s"
Str.65: - Nie wiecie co to jest nachalność?- zamrugała niewinnie oczkami. - Człowiek nachalny to ktoś, kto ciągle innym naprzykrza ciągle czegoś żąda, jest bezczelny...
-ALE CO ON CI ZROBIŁ?! - Krzyknął tata.
-To co zwyke. Wziął mnie do tablicy i przez pół godziny wypytywał o jakieś wzory, a potem jeszcze kazał rozwiązywać działania. Chociaż widział że nie mam na to ochoty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!