7.08.2016

4. urodzinki bloga ☺.

A więc witajcie na blogu, który dziś świętuje 4. urodziny (ale staruszek już ten mój blog).
Szczerze powiedziawszy to nie wiem czy mam tu jakichś stałych obserwatorów, w każdym razie 7 sierpnia 2012 roku zaczęła się cała przygoda. Przez niezliczone serie postów, mnóstwo odrzuconych i przyjętych pomysłów, "miliony" postów kiepskich oraz kilka niezłych można uznać za sukces :P.

W ROKU 2015/2016
ok. 7559 wejść (około, bo ostatnio zauważyłem, że liczy też moje wejścia, dlatego waszych jest pewnie ok. 7509)

Łącznie 29693 wejścia na bloga.
Najwięcej wejść było w styczniu - 2063 wejścia i jednocześnie pobity rekord wyświetleń na blogu w jednym miesiącu od 7 sierpnia 2012 :). 

Najpopularniejszym postem nadal zostaje Jak mieć pelerynę w Minecraft 2376 wyświetleń. Oprócz tego zauważyłem, że znaczna liczba osób regularnie czyta wpisy o papieżu Franciszku ☺. Dziękuję!

W tym roku napisano 4 komentarze (co tak słabo Wam idzie?)
2 - Piotrek K
2 - Aleksander K

Aha, no i jeszcze jeden sukces: przywróciłem do życia obumarłą serię "Czas na kawkę". Każdy odcinek w każdą niedzielę! 
  

2 komentarze:

  1. To jest komentarz w którym nie mam nic do powiedzenia, ale przynajmniej będą lepsze statystki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha. (Widzisz, już niedługo przebijemy liczbę komentarzy z zeszłego roku. Już mamy połowę :P)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!