23.08.2016

Recenzje książek 71.!!! - Oceniamy komiksy

 
Dziś małe co nieco o komiksach. (Przebudzenie mocy, bo recenzje książek wracają!)
Jeśli chodzi o moje podejście do komiksów to twierdzę, że komiks to najlepsza wersja książki, z tych powodów, że: 1) nie trzeba zbyt wiele czytać 2) można się pośmiać  3) można pooglądać obrazki.
Jednak jeśli ktoś mnie zapyta, co to komiks, to nigdy nie przedstawię mu definicji. Ta definicja to najgorsze co można powiedzieć o tak pięknym wytworze ludzkiej wyobraźni, jaką jest komiks. Jeśli nie wiesz, co to komiks, to ja ci mówię: komiks to obrazki. I tyle. Większość z moich czytelników jest bardzo mądra i się domyśli. Zapraszam do poczytania o bohaterach komiksów, które miałem okazję przeczytać.

Tytus, Romek, A'Tomek czyli główni bohaterowie komiksu o tym samym tytule. Jeśli miałbym oceniać ten komiks to dałbym mniej więcej 08/10. Komiks charakteryzuje wiele humoru, czasem ironii, a w kilkudziesięciu procentach to reklama harcerstwa. Jak dla mnie wspaniały komiks wspaniałego autora Henryka Jerzego Chmielewskiego, czyli Papcia Chmiela. Jeśli jesteś miłośnikiem wielu zwrotów akcji, to czytaj tę książkę. Polecam również Recenzje książek 27.

•Czy mówi wam coś Snoopy? Albo Woodstock? A może Peppermint Patty albo Charlie? Drugi komiks do oceny to dzieło Charlesa M. Schulza pod tytułem Fistaszki.  Komiksy te ukazywały się w gazetach. Opowiadają o dziejach niezwykle znanego psa Snoopy'ego, kilku małych brzdącach, utarczkami z ptakiem Woodstockiem, czy o miłości, której bohaterowie poszukują ☺. W mojej ocenie książka bardzo dobra, więc gdzieś 07/10. Czasami monotonna ze względu na powtarzające się sytuacje, ale w większości miejsc tej monotonii się nie odczuwa.

Garfield to chyba najbardziej znany kot świata. Tak znany dzięki komiksowi Jima Davisa. Ja każdego dnia czytam sobie komiksy ze strony Garfield & Friends. Dzisiejszy komiks przedstawiony wyżej. Wydaje mi się, że odpowiednia ocena to 09/10 za niezwykłą ilość humoru i radości ☺. 

• Nie ma chyba dziecka, które nie znałoby Kaczora Donalda i wujka Sknerusa. Ja miałem okazję ich poznać dzięki komiksom Gigant. To książeczki ukazujące się co jakiś czas. Oprócz wyżej wspomnianych kaczek spotkacie na obrazkach również Myszkę Miki oraz Goofiego. Dam ocenę 07/10 za dużo humoru, wspaniałe rysunki oraz wiele wymyślnych przygód. Komiks ten opisywałem również w Recenzje książek 21.
  
komiks na górze pochodzi z wyżej wpomnianej strony Garfield&Friends 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!