20.04.2014

Zadanie od baranka 1.

http://www.tapetus.pl/79387,mala-owieczka.php

MEEEEEE!!! Witajcie!!! Wprost z łąki wita was baranek. Już są święta Wielkanocne! Jak ja się cieszę! Wczoraj wszyscy nieśli mnie w koszyczku!!! 
Ale jedno pytanie mnie trapi tak, że nie mogę spać po nocach. Trzy dni przed Wielkanocą to było Trzy... Tru... Trede.. Nie mogę normalnie spać! Jestem niewyspany!!! Ratujcie mnie, bo łąka już mnie coraz mniej przestaje interesować. (Jak mi nie pomożecie to nie będę wam wchodził do koszyczków)

Streszczenie zadania: Napisz w komentarzu jak inaczej nazywa się wieczór Wielkiego Czwartku, Wielkiego Piątku i Wielkiej Soboty. Pomóż zasnąć barankowi!

MEEE!!!
 

1 komentarz:

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!