6.04.2014

Recenzje książek 53. - Dzienniczek Cwaniaczka

Dziennik cwaniaczka 7 Trzeci do pary - Jeff Kinney
Tytuł: Dzienniczek Cwaniaczka, Trzeci do pary
Autor: Jeff Kinney
 O najgorszym miesiącu w roku - lutym.
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś czeka na recenzje książek, bo już spóźniłem się z nimi o 3 dni. Aby to wynagrodzić, zrecenzuję strasznie fajną książkę Jeff'a Kinney'a. (czytaj: Dżafa Kineja)

Opowiada o pewnym Greku... Sorki, Gregu (był Amerykaninem). Nadchodzi luty, więc trzeba znaleźć dziewczynę na bal. No więc zaczyna się najgorsze. Główny bohater postanawia rozrysować sobie mapkę na której są strzałki a nad strzałkami napisy. Takie jak n.p.: "ugryzła", "randkują", "lubi", "rzuciła" i takie tam. A na samym balu... wkracza klub... seniora. Co się zdarzy, trzeba przeczytać.

Książka niezła. Opowiada od momentu poczęcia (!) Grega, aż do gimnazjalnego balu walentynkowego.

Książkę (jak dla mnie) szybko się czyta, bo są właściwie same obrazki ☺.

Dziękuję Piotrkowi R. który mi książkę wypożyczył ☺.

Ocena:
08/10
~~~~
Podjęto program 6-letniego "pobudzania" czytelnictwa. W związku z tym, w kilku recenzjach będą się pojawiały zachęty do czytania książek.
 •
Książka - dlaczego jest fajna? Można wkroczyć w nowy, nieznany świat. "Utopić" się w nim. Myśleć, że jest się tam, z bohaterami. Ponadto, książka rozwija.

NAUCZMY SIĘ ŻYĆ! TYLKO 50% POLAKÓW CZYTA KSIĄŻKI! ZRÓBMY COŚ Z TYM!  


 

3 komentarze:

  1. "NAUCZMY SIĘ ŻYĆ!" - no ja nie wiem czy czytanie non stop książek to sposób na życie :P
    "TYLKO 50% POLAKÓW CZYTA KSIĄŻKI!" - heh, serio tak dużo?
    "ZRÓBMY COŚ Z TYM!" - chętnie, ale jak proszę cię żebyś mi coś wypożyczył to niechętnie do tego podchodzisz -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nauczmy się żyć" - będzie się żyło lepiej :P (i ludzie będą mądrzejsi)
      "Tylko 50% Polaków czyta książki" - dużo? Raczej mało.
      "Zróbmy coś z tym" - poszedłem ci do biblioteki, ale nie było "Igrzysk Śmierci" więc ci dałem komiks.

      Usuń
    2. Ehh jak zwykle nie zrozumiałeś co napisałem.
      Pewnie że 50% to dużo, ja bym obstawiał że książki czyta jakieś 20% góra.

      Usuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!