21.04.2014

Zadanie od baranka 2.

 
http://www.tapetus.pl/79387,mala-owieczka.php

 MEEEE, przyjaciele! Dowiedziałem się, że Trzy dni przed Wielkanocą to T R I D U U M   P A S C H A L N E. Dzisiaj wreszcie chciałem się wyspać, ale masz ci los, inne baranki zrobiły mi śmigusa-dyngusa! Uciekłem od nich i tak się rozpędziłem że rozwaliłem drzwi bacy i przywaliłem w ścianę z jakimś dziwnym plakatem. Pisało na nim: "27 kwietnia 2014 - godz. 10:00". Ponieważ baca zaczął krzyczeć, nie dowiedziałem się co wtedy będzie. Może wy wiecie? Może to coś ważnego?

Streszczenie zadania: Napisz w komentarzu co wydarzy się 27 kwietnia 2014 o godzinie 10:00.

Podpowiedź: Poszukaj na plakacie w kościele (powinien być taki).

 

3 komentarze:

  1. Pewnie to takie że JP na 100% będzie swiety czy jakos tak xD co wygralem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamil poniżej ↓ napisał na pewno lepiej niż ty. Ale zaliczam ci ☺.

      Usuń
  2. Odbędzie się wtedy kanonizacja Jana Pawła 2 i Jana 23

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!