25.05.2014

Papież w Ziemi Świętej

Papież powitany w Jordanii 
wiara.pl

Wczoraj papież dotarł do Ziemi Świętej. Wszystko fajnie, ale jedno mnie martwi...
a moje zmartwienie jest takie, że papież Franciszek strasznie mało pielgrzymuje. Tak. I to jest moje zmartwienie. To jest dopiero 2. zagraniczna pielgrzymka papieża. (Jan Paweł II już by pewnie odbył ich z sześć) Z czego należy wspomnieć, że to pierwsza pielgrzymka zaplanowana przez papieża. 1. pielgrzymka była obowiązkowa, bo na ŚDM. Was też martwi to, że papież Franciszek za mało pielgrzymuje?

  

2 komentarze:

  1. Mnie szczerze mówiąc nie bardzo :)
    Co za różnica czy podróżuje czy nie? Napisałeś że cię to martwi a nie napisałeś dlaczego -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martwi mnie to, bo go będę miał okazję zobaczyć ze trzy razy ZA DWA LATA W KRAKOWIE. Teraz już rozumiesz?

      Usuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!