22.05.2014

Recenzje książek 58. - Adelo, zrozum mnie!

Adelo, zrozum mnie! - Niziurski Edmund 
http://www.empik.com/adelo-zrozum-mnie-niziurski-edmund,prod4630177,ksiazka-p

Tytuł: Adelo, zrozum mnie!
Autor: Edmund Niziurski
O powodach, dla których lepiej uważać w szpitalu.
Najlepszy (według mnie) pisarz - Edmund Niziurski. Ten który pisze kryminały dla młodszych ☺.

Przemoczeni Tomasz Okist i Zygmunt Gnacki wracają ze stadionu do domu. Leje deszcz. Nie chce im się iść, więc wsiadają do przypadkowego samochodu. Jadą osobno. Tomasz wsiada, nic nie podejrzewając... aż tu nagle zdarzyło się nieszczęście. Został porwany! Kto go porwał i dlaczego? Kto to jest Adela i dlaczego warto nie podszywać się pod pacjentów w szpitalu? 

Sytuacja głównie dzieje się w szpitalu. Pogoń za "pacjentem" i fałszywa przyjaźń z Adelą w tej książce.

Polecam.

Ocena:
08/10
~~~~~~
PS: Teraz "choruję" na brak książek. Recenzje mogą pojawiać się coraz rzadziej. 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!