18.05.2014

Urodziny świętego papieża Polaka

Czerwiec 1991 r., przed katedrą w Kielcach   
wiara.pl

94. rocznica urodzin świętego Jana Pawła II
Dzisiaj - 18 maja - obchodzimy 94. rocznicę urodzin papieża Polaka. Jak wszyscy wiedzą, został on kanonizowany 4 tygodnie temu - 27 kwietnia. No i jeśli ktoś spojrzy na posta, którego napisałem rok temu (Click!), to może zobaczyć, że moje życzenia nie poszły na marne ☺.
Jan Paweł II - papież Polak został świętym.
Chociaż w ogóle go nie znałem, to wiem, że papież Wojtyła najbardziej sobie upodobał nowennę do Matki Bożej z Góry Karmel. Święto MB z Góry Karmel jest 16 lipca, a jak ktoś pamięta ja się urodziłem 16 lipca.
Dziękujemy papieżowi za orędownictwo w niebie i z tej wdzięczności obejrzyjmy sobie prezentację o nim (przygotowaną przeze mnie):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!