3.05.2014

Jak spędzam majówkę ☺

Czas na posta ze zdjęciami z mojej majówki. Wycieczka trwała 6 godzin 2 maja 2014.

 Powyżej zamek w Olsztynie k. Częstochowy.


Tu też.

Widoki z samochodu

Za bramą Sanktuarium Leśniowskiego (na lewo cudowne źródełko)

Jedna ze stacji drogi krzyżowej lub tajemnic różańca (już nie pamiętam)

Usiedliśmy na końcu, więc figurka stanowi tło ☺

Całe sanktuarium

Sanktuarium patronki rodzin (aha, w kawiarence niedaleko sanktuarium sprzedają krówki z myślami ☺)

Zamek w Mirowie


" N I E  W O L NO  W C H O D Z I Ć  N  A   M U R Y"



Wokół zamku rozciągają się piękne widoki.





Zamek Bobolice



Nie napisano, że nie wolno robić zdjęć, więc zrobiłem ☺



PS: Nigdzie nie dano opisów. Skąd ja mam wiedzieć co do czego służy?








 Nasza trasa prowadziła przez:
Leśniów (środek transportu: samochód)
Mirów (środek transportu: samochód) 
Bobolice (środek transportu: nogi)

4 komentarze:

  1. Dużo lepsze byłyby filmy w których ty coś opowiadasz i jednocześnie pokazujesz. Bo na tych zdjęciach nic nie widać, a z podpisów nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja byłem w zamku w bobolicach to nie wolno było robić zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasy się zmieniają (no chyba, że tabliczkę umieścili w miejscu, w którym nikt by tego nie zauważył ☺)

      Usuń
  3. Piszę to już 3 raz bo coś się wcześniej popsuło :P Doceń moje poświęcenie.

    "Czas na posta ze zdjęciami z mojej majówki. Trwała ona 6 godzin 2 maja 2014."

    Twoja majówka nie trwała 6 godzin tylko kilka dni. 6 godzin trwała twoja wycieczka pacanie :)
    Co przeglądam twojego bloga to mi się rzuca w oczy ten błąd, weź go popraw.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!