1.05.2014

Recenzje książek 56. - Gazeta Mały Gość Niedzielny

Mały Gość 
http://malygosc.pl/

Tytuł: Mały Gość Niedzielny
Wydawnictwo: Wyd. Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny" w Katowicach
Gazeta nie tylko katolicka ☺.
Właściwie, to dzisiejszy post powinien się nazywać "Recenzje gazet", bo dzisiaj recenzuję gazetę. Ale trudno. Zaliczam to do książek ☺.

Gazeta składa się wielu ciekawych części. W jednej pisze się o sporcie, w drugiej jak zrobić babeczki (Mały gość bardzo dzielny ☺)

W Małym Gościu dużo piszą ostatnio o Janie Pawle II. To też mi się podoba ☺

Tylko nie lubię tego, że n.p. w marcowym i majowym numerze dostałem plakaty: na drogę krzyżową i na nabożeństwa majowe (czytaj poniżej o co z tym chodzi), ale u nas w parafii NIE MA OBRAZKÓW!!! Na drogę krzyżową wytrzymałem (plakat bez kwadratów na obrazki), ale na nabożeństwa majowe nie (plakat jest z kwadracikami na obrazki). Wszystkie obrazki rysuję sam. (Co z rysowaniem Matki Bożej Częstochowskiej nie jest łatwe)

Dla mnie Mały Gość jest wciągający.

Do prawie każdego numeru dołączony jest mały prezent (w numerze kwietniowym odliczanie do kanonizacji, a w majowym plakat na nabożeństwa majowe i magnes z Janem Pawłem II którego nie dostałem :P)

Mały Gość kosztuje 4 zł. W każdym numerze są podane powyżej działy. Na ostatniej stronie jest również 3-obrazkowy komiks.

Ocena:
9/10

 

 

2 komentarze:

  1. Moje pytanie brzmi: gdzie jest ta recenzja bo ja jej nie widzę? :P
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    OK, wiem że nie zajarzyłeś :P Chodzi o to że ten post to nie recenzja, po prostu napisałeś co się znajduje w tej gazecie (w sumie nie bardzo wiem po co ^^ ale mniejsza z tym)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!