15.09.2013

Nie wiedziałem, że tak dużo...

TAK, TAAAAAK
Piszcie sobie co chcecie a ja piszę co ja chcę. Rozumiemy się? OK.
http://parafia-kozala.az.pl/index.php?start=80
Już obrazek podpowiada: (miałem to zrobić na Wszystkich Świętych ale nie jestem cierpliwy :P) dzisiaj będzie o tym, czego nie byłoby bez Pana Boga.

Temat taki trochę nie na temat ale niech będzie.

Czego by nie było gdyby nie istniał Pan Bóg?
1. Świata. (Wybaczam tym, którzy twierdzą, że to był wybuch. Ja łączę dwie hipotezy i tworzę, że Pan Bóg zrobił wybuch od czego wziął się świat)
2. Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy (NO WŁAŚNIE! Gdyby nie istniał Pan Bóg, nie byłoby Pana Jezusa, który nie Narodziłby się i nie Zmartwychwstał. No ja bym bez świąt nie wytrzymał)
3. Świętego Mikołaja (Przecież Mikołaj jest święty a święci pochodzą od Pana Jezusa :P)
4. Walentynek, Sylwestra i Andrzejek (No, przecież to byli święci: Walenty, Sylwester [papież] i Andrzej.
5. "Chluby Narodu" (Przecież jedyną chlubą Polski [bo innej nie mamy chyba] jest Jasna Góra :I. A ona od Kogo pochodzi? No? No?)
6. Polski (Przecież zwycięstwo narodu Polskiego zawdzięczamy Panu Bogu i Maryi. N.p. Cud nad Wisłą.)
7. Jakich dwustu tysięcy książek (bo te dwieście tysięcy to Biblie i książki Twardowskiego i Ferrera.)

Dość przykładów? No i co by się stało, gdyby Pan Bóg nie istniał? Świat nie byłby światem.



4 komentarze:

  1. 2,3,4: byłyby święta, tylko po prostu nie chrześcijańskie. (istnieją też inne religie a ich wyznawcy przecież też mają święta)
    5: no od ludzi :P przecież ludzie zbudowali jasną górę. No i nie wiem czy to jest chluba polski :P
    6: tak mówią, ale prawda jest taka że walczyli ludzie a nie Bóg i Maryja. Z resztą to nieprawda że Bóg nam pomaga w wojnach, bo dokładnie tak samo myślało ileśdziesiąt innych europejskich narodów :P
    7: i tak mało kto czyta te twoje 200tys Biblii, więc nie byłaby to wielka strata xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Czy ja coś mówię przeciwko religii? :P że mnie nazywasz Nie wiernym?
      Ja po prostu ci udowadniam że twoje argumenty są kiepskie i jeśli miały kogoś przekonać to nie przekonały. Przykro mi

      Usuń
    3. I wszystko od nowa.

      arg. 2,3,4: święta chrześcijańskie są lepsze
      arg. 5: Zbudowali Jasną Górę dla obrony. Ale tak na prawdę to zakładali tam kościół.
      arg. 6: Pan Bóg wspierał

      Usuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!