11.10.2013

Recenzje książek 29. - Kajtkowe przygody

Trochę przekładałem daty, kiedy ma być tego recenzja ale już jest:
http://www.taniaksiazka.pl/kajtkowe-przygody-kownacka-maria-p-80045.html
Tytuł: "Kajtkowe przygody"
Autor: Maria Kownacka

Polecam dla dzieci od 2 - 8 lat.
Maria Kownacka jest znaną pisarką. Napisała między innymi
"Plastusiowy Pamiętnik". Ale napisała też "Kajtkowe Przygody"

Występuje tam bocian imieniem Kajtek, pies imieniem Bukiet, Antek, Kacperek, Weronika, Babcia, zwierzątka i wiele więcej.

Kajtkowe przygody to lektura do klasy III. Dlaczego? Książka nie zawiera przecież przemocy a w dzisiejszych czasach może trochę uczyć historii. Występują tam urządzenia których dzisiaj się już może nie używa. Typu brona czy motyka.

Książka "Kajtkowe przygody" opowiada o bocianie który nie może latać i nie poleciał z rodziną do ciepłych krajów. Zamieszkał na wsi. Tam często chodzi na pola, pomaga rodzinie i "poucza" inne zwierzęta.

Ja mam 9 lat więc tak jak piszę - Książka jest dobra dla ośmiolatków, bo mnie trochę nudziła. Ale jak ktoś to czyta (a nie ja) to fajnie brzmi.

Daję ocenę:
04/10

~~~~~~~~
Aktualnie czytam: Sześć wieków jednego panowania, Felix, Net i Nika oraz Świat Zero 2 i
Kto wymyślił choinki?
W następnej recenzji: Magiczne drzewo ( 16.10 - 23.10)


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!