6.04.2013

Recenzje książek 10.

http://alejka.pl/ferdynand-wspanialy-13.html
Autor: Ludwik Jerzy Kern


Czytałem wszystko co mi w rękę wpadło no i akurat wpadła mi w rękę ta właśnie książka. Właśnie: Lubię książki Jerzego Kerna bo mają dużo humorów.

Książkę oceniam: 10/10 (I proszę obserwatora Piotrka o to by nie pisał znów że dobrze oceniam książki, bo ta książka jest fajna!!!! Niech sam ją sobie przeczyta to zobaczy!). Zalety: Doskonałe poczucie fantazji i humoru autora. Można po trochu zobaczyć perspektywę widzenia psa.

Hm... Długo myślałem czy książka podoba się wszystkim ludziom. No i znalazłem odpowiedź: Nie wszystkim. Niektórzy nie ciekawią się takimi książkami jak ta kulturalna Jerzego Kerna. 

 Więc podsumowując: Książka jest fajna. Nie skrytykuję jej bo nie mam czym. Wszystko mi się podobało. Więc sądzę że wam też się spodoba.

1 komentarz:

  1. Ja też tą książkę kiedyś czytałem i pamiętam, że mi się podobała. Znowu w recenzji brakuje mi krótkiego opisu o czym jest książka, bo już zapomniałem.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!