2.04.2013

Zadanie od królika 3.

WITAJCIE WSZYSCY!!! To już będzie chyba ostatnie zadanie, no bo przecież Wielkanoc już się powoli kończy. Wiem jakie są jajka i już je mam. Dzisiaj rozdając jajka, przypomniało mi się że zapomniałem kilku pomalować!! Jak można pomalować niektóre jajka... O króliczę! Zapomniałem!!!

Streszczenie zadania: Jak maluje się jajka wielkanocne? W jaki sposób maluje się kraszanki? I inne jajka?

Podpowiedź: Internet twoim pomocnikiem...

Fatalnie!!! Nie mam kilku pomalowanych jajek [łapie się za głowę]!!! Jak zwierzęta przetrwają bez kolorowych jajek upamiętniających Wielkanoc 2013? Pośpiesz się!!! [kic, kic, kic] Szybko!!! Ja idę załatwić farby! Chlip! [łza spada z oka.] .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!