17.04.2013

Recenzje książek 12.



http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,3468,Najnowsze-przygody-Mikolajka
Autorzy: Sempé (Ilustrator) Goscinny (Autor)

Ponieważ książki o Mikołajku, które czytałem wcześniej, bardzo mi się spodobały, postanowiłem sobie przeczytać kolejną część (Ta jest najnowsza). A poza tym żeby świętemu Mikołajowi nie sprawiać przykrości (Bo dostałem tą książkę na mikołajki) przeczytałem ją. Była już jedna recenzja książki o Mikołajku: Recenzje książek 1.

Książkę oceniam 9/10 Zalety: Książka jest bardzo śmieszna (Moja pani w szkole to potwierdziła). Ma ciekawe ilustracje. Opowiada o ciekawych rzeczach. Wady: Na początku jest przedstawienie bohaterów. Brakuje kilku.

Na słowo naszego obserwatora Pawła, dorobimy jeszcze coś:
Książka opowiada o życiu chłopca, który chodzi do szkoły. Poza tym jest niegrzeczny i do szkoły chodzić nie lubi (No, jak każdy!)

Książka jest bardzo fajna. Jest przede wszystkim śmieszna i mnie się podobała.

Nie zapomnij zagłosować.


Aktualnie czytam książkę pod tytułem:
"Władca Pierścieni - Dwie wieże"
Autorstwa: J. R. R. Tolkien

1 komentarz:

  1. Niby fajne, ale:
    Ale się rozpisałeś o tym bohaterze :P Ogólnie gdybym zastanawiał się nad kupnem książki i przeczytał twoją recenzję, to dalej nie wiedziałbym czy kupić. Niby jest ocena, ale w sumie to nie wiadomo dlaczego taka ('Opowiada o ciekawych rzeczach' aha, fajnie)
    "Na początku jest przedstawienie bohaterów. Brakuje kilku." to ma być wada? :D
    Nadal uważam że za krótkie te recenzje :/

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!