23.04.2013

Recenzje książek 13.

Światowy dzień książki i cytatów z "Małego Księcia"
http://allegro.pl/ShowItem2.php/itemNotFound/?item=2206500897&title=wakacyjna-przygoda-irina-guro

Autor: Irina Guro
Główni Bohaterowie: Kola, Nastusia

Przedstawię wam, w jaki sposób przeczytałem "Wakacyjną Przygodę":
A więc, szedłem do biblioteki (kilkaset wypożyczonych komiksów (Dobra trochę mniej)) aby po przeczytaniu komiksu wypożyczyć sobie książkę. Ale przecież nie można wiecznie czytać komiksów. Podszedłem pod szafkę z napisem lektury dla klasy II. Myślałem że nic ciekawego tu nie znajdę. Ale znalazłem. Książkę z sympatycznym pieskiem na okładce...

Książkę oceniam 08/10. Zalety: Książka jest dłuższa niż inne lektury dla II klasy. Wady: Nie zrozumiałem tej książki. Coś źle przeczytałem? Jakiś pies drapie jakiegoś chłopczyka, Kola i Nastusia rozpoczynają pogoń za "Chustą w czerwone róże" i wszyscy o mało się nie rozpłakali ze szczęścia gdy się spotkali. Coś mi tu nie gra...

Książka może nie spodobać się niektórym dzieciom (Które treści nie zrozumieją.), ale dorosłym chyba bardziej.

Książka nie spodobała mi się zbytnio. Nie rozumiem jej.

Nie zapomnij głosować!!!!!!!!


Aktualnie czytam:

"Władca Pierścieni - Dwie Wieże"
Autorstwa: J.R.R Tolkien

"Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa"
Autorstwa: Rafał Kosik


2 komentarze:

  1. I znowu wyszło że nie bardzo potrafisz oceniać książki. Skoro ci się nie podobała i jej nie rozumiesz, a jej jedyną zaletą jest to że jest długa (a to żadna zaleta przecież) to jak mogłeś dać jej 8 na 10?! Na twoim miejscu dałbym co najwyżej 2. Twoje oceny tylko wprowadzają w błąd, bo oceniasz książki bardzo dobrze nawet jeśli są beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha i jeszcze jedna wskazówka:
    dawaj tytuły książek w tytule posta.
    Trochę mnie zmyliło jak pisało "Światowy dzień książki i cytatów z "Małego Księcia"" a pod spodem książka zupełnie nie związana z Małym księciem.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!