28.04.2013

Wiosna, niech żyje nam!!!



Dawno postów nie pisałem, więc napiszę...
... o wiośnie na którą każdy czekał!!!

A oto zdjęcia które porobiłem (Część 1/2)
Zdjęcie z domu: Mlecze rosnące koło mojego bloku...

... i forsycja (Też spod mojego domu)...

... i z drugiej części domu... też forsycja...

Piękne drzewko (też obok mojego domu)

Znów ta forsycja (KOŁO MOJEGO DOMU!!!)

Kwiatek w moim domu (storczyk)

Stokrotka (tym razem na działce)

rosnący tulipan (Też na działce)...

... i nie tylko ten jeden...

... nie pomijając pączków na drzewach...

... aż po dziwne kwiaty w ziemi...

... i niebieskie kwiatuszki.

(Tu też kwiatki!)

A tutaj liście (które już wyrosły!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!