10.04.2013

Recenzje książek 11.

http://mojswiat-ksiazek.blogspot.com/2013/02/harry-potter-i-wiezien-azkabanu-j-k_24.html
Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: Harry Potter i więzień azkabanu (Część III)

Jak kiedyś, czytałem sobie różne książki które mi brat polecił no i postanowiłem że przeczytam sobie Harry'ego Pottera. Już kiedyś pisałem o dwóch pierwszych częściach: Harry Potter i kamień filozoficzny (Cz. I) i Harry Potter i komnata tajemnic (Cz. II). Dzisiaj przedstawię trzecią część Harry'ego Pottera. Gdy wam się spodoba, zagłosujcie w ankiecie i zaznaczcie na dole że się wam podobało.

Książkę oceniam 10/10. Zalety: Książka podobała mi się, ponieważ jest tam dużo ciekawych rzeczy, niektóre są śmieszne, niektóre straszne a przy których to aż się chce czytać bo już musimy wiedzieć co się stało dalej.

Książka na podstawie wszystkich fantasy dla dzieci. Ale również i dla dorosłych. Jak oglądałem pewien film, Amerykanin czytając Harry'ego Pottera, nauczył się języka polskiego. Może weźmiemy z niego przykład i pokażemy że Polacy też mogą się w ten sposób uczyć angielskiego.

Książka jest super i polecam. Książka opowiada o Harrym którego już znamy i który jest poszukiwany przez przestępcę Syriusza Blacka. Resztę dowiecie się w książce. Po prostu nie chcę zabierać wam przyjemności.

Nie zapomnij zagłosować na tą recenzję!!!





Aktualnie czytam książkę pod tytułem:
"Przygody Filonka Bezogonka"
Autorstwa: Gosta Knutsson 

Według moich planów, książka powinna pojawić się w recenzji w środku maja.





(ANKIETA NIE ZADZIAŁAŁA. PRZEPRASZAMY :()

1 komentarz:

  1. Fajna recenzja. Chociaż przydało by się więcej informacji o czym opowiada książka żeby bardziej zainteresować czytającego recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podstawowych zasadach Netykiety:
- nie używaj wulgaryzmów
- nie zaczynaj kłótni
- daruj sobie niepotrzebne komentarze
- nie musisz używać wielkich liter
Powodzenia!